انتخاب كانديداي اصلح، عامل مهم و بازدارنده تهديدهاست
تاريخ : 20 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی, | 14:29 | نویسنده : بسیجیان ارتش

به گزارش روابط عمومي ارتش به نقل از نيروي هوايي، امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده با اشاره به اين­كه نظاميان بايد آمادگي خود را در تمام شرايط براي رويارويي با هر پيشامدي حفظ كنند، گفت: هيچ نظام و كشوري از جنگ استقبال نمي­كند بلكه تمام كشور­ها سعي مي­كنند تا آنجا كه در توان دارند، با اقدامات بازدارنده كار را به جنگ نكشانند.

وي با بيان اين­كه آمادگي نظاميان، يك عامل بازدارنده در برابر دشمنان است، افزود: رأي دادن و گزينش اصلح­ترين كانديدا يك عامل مهم وبازدارنده است.

معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش در ادامه گفت: ما نظاميان مكلفيم كسي را به­عنوان رئيس جمهور انتخاب كنيم كه در روز دفاع و كارزار سياست خوبي به­كار گيرد و تأثيرگذار باشد، زيرا جنگ­، اگر چه كسي از آن استقبال نمي­كند، اما ادامه سياست است و از ديپلماسي جدا نيست. 

وي همچنين با تأكيد بر منع قانوني نظاميان در دخالت در امور سياسي و تبليغ كردن براي كانديدا­ها عنوان كرد: ما به­عنوان يك نظامي بايد از مسائل سياسي آگاهي داشته باشيم اما فقط در جايي كه مجاز به ورود هستيم، حضور پيدا كنيم. 

امير سرتيپ نصيرزاده تأكيد كرد: از جاهايي كه نه تنها مجاز به ورود هستيم، بلكه بايد با قدرت و آگاهي هر چه بيشتر حضور پيدا كنيم، شركت در انتخابات و انداختن رأي در صندوق است.

وي با تأكيد بر اين­كه كاركنان نيروي هوايي بايد در انتخابات رياست جمهوري 24 خرداد حضور پررنگ و پرشوري داشته باشند، تصريح كرد: همه ما بايد منويات مقام معظم رهبري و فرمانده  كل قوا، حضرت امام خامنه­اي را در مورد ويژگي­هاي كانديداي اصلح مد نظر قرار داده، آگاهي خود را افزايش دهيم و با اطلاعات كامل رأي خود را به صندوق بيندازيم.

معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش در ادامه با عنوان اين مطلب كه سياست­هاي داخلي و خارجي دولت در تمام ابعاد زندگي ايراني­ها تأثيرگذار است، گفت: ما بايد در انتخاب مسئول اجرايي كشور نقش داشته و به كسي كه شايسته­تر است رأي دهيم.

وي در پايان با توصيه به خانواده كاركنان نيروي هوايي براي مشاركت قوي و پرشور در انتخابات، گفت: بايد با اين حضور حداكثري، مشت محكمي بر دهان دشمن بزنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا